SOS + Hazmat + Ultrasound + Frequency + Malihini
S5, E8: Mac and team rush to help when Matty's former mentor, Ian Cain, and his embassy staff come down with a deadly, mysterious illness; Taylor and Bozer work with Jerry Ortega to infiltrate a Codex cell.