Cannes Confidential Southern Gothic
S1, E5: When Pascal Fontaine is found hanged after a séance, it seems he's the victim of a curse related to the family matriarch's death in a mental asylum; the team deal with shady mediums and scorned lovers, while Harry and Camille set a trap for Boire.