Special: Peter Rabbit's Christmas Tale
S1, E1: When Mr. Bouncer gets too sick to make the important holiday supply delivery, Peter and Benjamin take it upon themselves to brave a blizzard (and Mr. Tod) to get the job done and meet a new friend along the way.