Good Doctor, The Spilled Milk
S4, E13: As an unexpected visitor forces Claire (Antonia Thomas) to reexamine her past, a rare disease leaves a pair of competitive ballroom dancers to face a difficult choice. Lea’s (Paige Spara) feelings about her pregnancy expose a rift between her and Shaun (Freddie Highmore).