Springing a Leak
S2, E4: In summer 1999, Megan wants to be adventurous and makes fake IDs for the gang; in winter 1999, a burst pipe leads the Landrys and Isabella to a messy night at the Chambers house; Isabella wishes to help but is met with resistance from Megan.