Hot Ones Steve-O Takes It Too Far While Eating Spicy Wings
S14, E12: How will Steve-O fare in his second round with the wings of death? Find out as he discusses his memoir 'Professional Idiot,' his skateboard decks and his own Steve-O Hot Sauce!