Sting Of Queens: Part One
S1, E23: Part 1 of 2. Kevin begrudgingly agrees to come out of retirement, briefly, to reprise an undercover assignment where he and his old rival Vanessa Cellucci (Leah Remini) once again pose as husband and wife. Meanwhile, Donna is up for a promotion; Kendra gets accepted to law school; and Chale lands a lucrative new job.