Sting Of Queens: Part Two
S1, E24: Part 2 of 2. Season 1 ends with Kevin being forced by his undercover partner (Leah Remini) to extend their investigation by attending a fraudulent dealer's weekend art show in Boston, which causes Kevin to miss the Mets Fantasy Camp with his buddies. Meanwhile, Chale discovers his dream job isn't what it seems; and Donna mouths off to her boss.