Rabbids Invasion Stop! No More!; Rabbids vs. the Vacuum Cleaner; Runway Rabbids
S1, E2: The Rabbids drive a hitchhiker crazy; the Rabbids interrupt a janitor's peaceful evening; the Rabbids run amuck in an airport.