Stork Pack in Trouble
S1, E3: Agonize over a lost Stork pack puppy, and tussle with Manzi pups who are sorting their place in the hierarchy, figuring out noisy-neighbour friends and foes. Hop on a search mission with Julz for the missing Kakuli pack in the desolate Badlands.