The Adventures of Sonic the Hedgehog Super Special Sonic Search and Smash Squad
S1, E1: Dr Robotnik creates two new Badniks whose full-time job is to eradicate Sonic; Coconuts, Dr R's Monkey robot, tries to capture Sonic before the other Badniks.