All Rise Sweet Bird of Truth
S1, E3: Lola presides over her first trial concerning cybercrimes after two friends fight over a deleted avatar; Mark discovers life without Lola in the office is going to be lonelier than he thought; Luke is set to be honoured at the annual Valor Awards.