Sword
S1, E2: In the year 1002, the war between England and Denmark was intensifying. One day, the Jomsvikings pay a visit to Thorfinn's village in order to bring back Thors, their former commander, to prepare for the impending battle. Thors is forced to join the war in order to protect the villagers from being taken hostage, and must face his accursed past in order to save his family and his village.