Tabula Rasa
S1, E3: Jack and Hurley learn an alarming secret about Kate, as the marshal's life hangs in the balance; Kate, Charlie, Sawyer, Sayid, Boone and Shannon ponder mysteries they discovered and consider whether they should tell the other survivors.