Tyler Perry's Young Dylan Taking Credit
S2, E18: In a bid to be a baller in his latest music video, Dylan secures a credit card and starts ordering everything he needs to look the part, but after getting Rebecca and Charlie on board, the kids learn that credit card debt has to be paid back.