Tamra & Eddie Judge, Stephanie Beatriz, Rasheeda & Kirk Frost
S4, E6: Reality star Tamra Judge is amazed when Tyler turns husband Eddie into a believer; Tyler shares messages from departed loved ones with actor Stephanie Beatriz; Tyler unearths details of a tragic passing to music artists Rasheeda and Kirk Frost.