The Superfantastic Story of Balão Tape 1: I Also Want to Travel in this Balloon
S1, E1: Simony, Tob, Mike and Jairzinho reunite to revisit memories from their time in the 1980s as part of the children's music group Balão Mágico. The four members look back on the crowded gymnasiums, emblematic records and effects of fame.