The Superfantastic Story of Balão Tape 3: When Things Get Big
S1, E3: Complicated relationships, racy wardrobes, drugs, prison and more come at the end of the group. Simony, Tob, Mike and Jairzinho set out on different paths, but all would be intimately linked forever.