Tell-Tale Hearts
S2, E2: Renata faces an uncertain future when Gordon lands in legal trouble; Corey asks Jane out on a 'practice' date; Celeste opens up to Mary Louise about her relationship with Perry; Ed confronts Madeline about her secrets.