MacGyver Tesla + Bell + Edition + Mac
S4, E10: When Mac is put into a dream state to help him recall key evidence found in Nikola Tesla's secret lab that could stop Codex's deadly plot, he encounters Nikola Tesla, Alexander Graham Bell, Thomas Edison, and his mother.