90 Day Fiance: The Other Way Testing Trust
S3, E2: Ellie has surprising news to tell her friends; Ari's ex-husband makes a big impression; Steven quits his job, while Alina prepares for her move; Kenny and Armando finally start planning their wedding; Jenny has only one option left to stay in India.