Thanks but…I'll pass! Ebuka Turns Up Africa
S1, E4: Ebuka’s dream vacation wraps up in a spectacular fashion, from night clubbing with the stars, to picturesque desert sunsets and an awkward Hammam experience for some. The last supper in Morocco is met with unexpected drama, that threatens the entire friendship. With so many scathing words said, will Ebuka manage to salvage a reunion back in Lagos?