Mike and Molly Thanksgiving Is Cancelled
S3, E7: When Mike gets sick, Molly is excited she won't need to cook for Thanksgiving. Her dreams are however dashed when Vince invites his brother Frankie over for a home-cooked Thanksgiving meal.