That Was Then This Is Now
S11, E1: The daughters have to find a way to support Caitlyn while still being sensitive to Kris's feelings. Kourtney focuses on her kids after asking Scott to move out, and Kim wants Khloé to do the sexiest photo shoot she's ever done.