That's What Lovers Do
S2, E10: The community mourns a fallen artist; Toni asks Colson for inside help; Sonny is smitten at the docks; Janette earns a new nickname at the Lucky Peach; Sofia is tempted at her job; Antoine's showboating costs him a singer; Delmond and Albert head south to cut their record.