The Best Offense; Belly of the Beast
S1, E2: When the kids sneak into Nougatown to unlock the secret powers of their magic costumes, Lucy and Reynold question their ability to become monster-brawling heroes; Wren leads the reluctant group underground into the Repugnians' secret headquarters.