The Best Part of Breaking Up
S1, E6: Following the dramatic events in Cabo, Kristin hopes to reconcile with Stephen, and invites him to a Blink 182 concert; LC, Lo, Trey, and Dieter head to the same concert, and battle difficulties of their own.