The Brutal History of Cheongsan
S1, E6: Han-soo comes up with an idea to save the newlywed bride, Young-sil; he successfully calls Ji-sun to Cheongsan so he can report the murder case to the King well; Yoo Je-se learns of Han-soo and realizes that the cases he took weren't coincidences.