Joseon Attorney: A Morality The Brutal History of Cheongsan
S1, E5: After Commissioner Park dies, Han-soo searches his room and finds the jade dragon; Han-soo, Dong-chi and So-won head to Cheongsan to find out who gave the jade dragon to Commissioner Park.