The Cave Churches of Cappadocia
S1, E4: Pondering the unusual churches of Turkish Cappadocia, elaborately carved into the sides of mountains; the lives of the monks and hermits who live there; studying the churches' frescoes that illustrate biblical scenes and the life of Jesus.