The Commuter
S1, E9: A humble employee at the local city transit center is alarmed to discover that some daily commuters are taking the train to a town that shouldn’t exist. When he investigates for himself, he comes face to face with an alternate reality that forces him to confront his own struggles around his relationship with his wife and his very troubled son.