The Sea Wolf The Complete Miniseries, Pt. 1
S1, E1: Captain Wolf Larsen rules the crew of his seal-hunting schooner, the Ghost, with an unyielding iron fist; while on the high seas, he takes on castaway Humphrey Van Weyden.