The Conjugal Configuration
S12, E1: Sheldon and Amy's honeymoon in New York doesn't quite go to plan. Penny and Leonard discover an uncomfortable similarity between them and Amy's parents and Koothrappali starts a Twitter war when he insults physicist Neil deGrasse Tyson.