Cannes Confidential The Deadlier Species
S1, E4: Camille goes to see her father in prison despite efforts to intimidate her. Ordered to protect a visiting billionaire who has had death threats made against him, she and Lea turn to Harry for intel about a legendary assassin known as the Nightshade.