The Deep Heart's Core
S4, E10: As a pregnant Brianna (Sophie Skelton) struggles following her sexual assault, the truth about her attacker’s identity sends Jamie (Sam Heughan) and Claire (Caitriona Balfe) in search of Roger (Richard Rankin).