The Eclipse
S3, E11: The eclipse continues to impact the Heroes' abilities, as Elle and Sylar face off against a vengeful HRG, while Claire struggles to survive. In Haiti, Peter and Nathan join forces with the Haitian to battle his brother Baron Samedi. Nathan comes to a shocking decision, and Ando, Sam and Frack work hard to get Hiro's memory back with the help of the 9th Wonders comics at a local comic bookstore.