The Final Lesson!
S1, E6: Boruto, Shikadai and Mitsuki find Shino acting differently than usual -- and Shino suddenly attacks them, unleashing a swarm of parasitic insects; Boruto and the others must overcome their teacher's unexpected onslaught.