The Mighty Nein The Fletching & Moondrop Traveling Carnival of Curiosties
S1, E3: Mollymauk Tealeaf introduces a dangerous new act to attract customers to his failing carnival. Meanwhile, Beau meets her secret informant, Jester shows Fjord how to have fun, and Caleb and Nott try to steal a rare magical component.