The VAR Room The Germans Are Coming
S1, E2: Brian, Andre, and Gary miraculously find themselves reffing the Euro's, closely monitored by an intimidating German UEFA official. They have some explaining to do when a rogue TikTok recorded in the VAR room accidentally goes viral.