The Good, the Bad and the Crispy
S2, E18: Charlotte accidentally charbroils a man in self-defence and Lucifer tries to hide it from Chloe while he looks for a permanent solution for the ticking time bomb he calls Mum. Maze goes looking for Charlotte and Amenadiel.