Apocalypse D-Day The Great Challenge: Part 1
S1, E1: At his headquarters in southern England, General Dwight Eisenhower oversees preparations for the most colossal amphibious operation in history. The Allies hope to finally put an end to Hitler's domination of Western Europe.