The Hamptons
S1, E2: Jill and Allyson go to the detox centre; Mario and Avery help Ramona choose an appropriate outfit for a fashion show; LuAnn's daughter competes in the Hamptons Classic; Bethenny meets with fashion designer Ginny Hilfiger.