The Ice Moons Europa and Enceladus
S1, E6: Focusing on the two enigmatic ice worlds of Jupiter's moon Europa and Saturn's moon Enceladus; both may harbor liquid water beneath their icy crusts; weighing the chances that life exists in these underground oceans, despite the extreme cold.