The Lies Will Catch Up to You
S8, E13: Damon and Alaric face an old enemy after obtaining a weapon that may be able to destroy Cade; Stefan is forced to confront a dark part of his past while being held captive by a surprising acquaintance; Cade digs deep into Bonnie's mind.