The Magnificent Seven
S3, E1: Sam and Dean realise that they have an enormous task in hunting down hundreds of demons that escaped from the Devil's Gate; Bobby tells the brothers about a sighting in Nebraska that turns out to be manifestations of the seven deadly sins.