The Math Of Wrath
S6, E8: As Shane exposes a power struggle inside the Armenian mob, the rest of the Strike Team works to protect informant Hernan from danger within the Salvadoran gang. Meanwhile, Dutch and Billings investigate a designer-handbag counterfeiting operation after a Beverly Hills socialite is stabbed trying to get herself some fake goods.