The Mermaid's Song
S1, E5: Tonino and Antonia sneak into the Archaeological Museum of Naples to learn more about the photo. While Teresa manages to get to the Fontanelle Cemetery, the parents desperately try to contact the Wonderboys, who are still underground and in danger.