The More Things Change, Pt. 2
S1, E2: Ben and Rook discover an underground city beneath Bellwood populated with aliens! But who is terrorizing them? (Introducing Nemetrix alien BugLizard, & Ben alien Shocksquatch, Psyphon, Fistina, Bubblehelmet, Liam)