The Most Handsome Boy on the Planet
S2, E9: A modeling representative approaches Barry in the mall, which leads him to believe he's about to become famous, while Beverly threatens the rep to land her son a gig. Elsewhere, Adam tries to make peace between Murray and his grumpy Pop-Pop.