The Other Side of This Life (Part 2)
S3, E23: Addison takes a temporary leave from Seattle Grace and visits old friends in Los Angeles; Cristina reluctantly plans her wedding with help from Burke's mother and her own; Derek must perform surgery on Jane Doe.